Spieltagsbembel: In de Puppekist


Guude Leut,

manschmal muß mer halt in de saure Abbel beiße un muss Schaffe anstatt de Eintracht beim Kicke zu zugugge. Des is des, des mer übberhaut net gebrauche kann. Also was am Samsdaach so das der Daach fer de Bembelzwersch gegesse war. Zum Glück gibts ja mittlerweile noch was anneres als Mittelwelle Radion. Also die neumodische elektronisch Babbelmaschine, diewo aach Bilder dorsch die Luft schicke können. So is mer wenischdens net ganz von de Welt abgeschnidde.

Aach wenns jetzt net zum Auswärtssiesch gereischd hat, sollde mer doch sehe das unserne Adler schon lang nemmer Auswärts so stark uffgedrede sinn. Hoff mer mal das des so ahält und sisch unser Team stabilisiert hat. Weider kann un will ich aach heut net übber des Spiel saache, es gibt ja genuch Schreibe bei de Zeidunge die debei warn und des aach ordentlisch uffgeschribbe habbe was da passiert is.

Was mer guud gefalle hat war die Luftballon Aktion. Da drübber habbe die Mediale Beobachter ja mal garnix geschribbe, so das isch am Sonndaach erst mal suche musst um was es eischendlisch ging, als die Meldung kam das „Sky-Sport“ bersischded das de DFB ermittlunge wesche Verstoß gegen die Bewährungsauflagen  uffgenomme hät. Wie sisch des schon ahört. Als hätt en Schwerstverbrescher sei Fußfessel abgesäschd! Als isch dann mitgekrischd hab, das des da um e paar uffgeblasene Luftballons geht, konnt isch nur noch de Kopp schüttele. Am Mondaach hat dann ja Sky Sport zurück gerudert und hat gesacht, das es nur drum ging zu saache das Ermittlunge möschlisch sinn. Ei war da widder aaner e bissje voreilisch bei dem Sender der immer noch de Schmiernkaiser beschäftischd ? Odder wollde aaner Stimmung gesche uns mache. Zu zutraue wär des dene ja. Es lieschd ja net im Interesse von so em Bezahlsender das die Leut ins Stadion gehe, anstatt ihr teuer Geld fer e Abo von dene uff de Disch lesche. Stadion Atmo könnt mer ja zur not als Playback in die Übebrtrachung eispiele. Na jedenfalls hat sisch des ja als ausgewachsen Ente entpuppt. Obwohl isch ja dene in de Otto-Fleck-Schneiße alles zutraue. Isch hab misch dann gefraacht ob des Schal hochhalde beim singe vom Eintrachtlied im Stadion von dene Hannbambel aach als Choreo agesehe werd. Könnt ja sei. Uff jedenfall bin isch gespannt wie des am Samsdaach im Stadion werd fesche die Schwabesäckel. De stehblock is zwar leer, abber deswesche bleibe ja die Leut net deham. Die wern schon ihrn Block gekapert habbe. Isch denk mal mer wern des aane odder annere kritische Liedscher an de DFB zu hörn bekomme.

 

Isch freu misch druff !

De Bembelzwersch

 

Advertisements

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s