Da guggste nur …….


Da guggste nur, was die Bube da Gestern fer en Scheiß zusamme gekickt ham. Eischendlisch passiert des ja selten, abber des hat mer werklisch die Sprach verschlache. So was derf mer seine Fans net anbiede Leut ! Da hat mer grad so die zwaat Halbzeit gesche Berlin verdaut, un dann setze die am sowas als Fußballspiel vor die Nas! Ne Leut de Bembelzwersch is heut eschd sauer. Wenn mer net wüßt, das ihr besser kicke könnt, würd isch ja nix saache. Dann wärt ihr halt net Bundeslischa reif und ferdisch. Abber so ? Ihr könnts doch, also warum die Abbeidsverweischerung in Auditown ? Lieber Armin, jetzt mußte abber ma rischdisch uff de Tisch haue, setzt die Kerle in e Galeere und las die e Woch lang de Maa nuff un runner Rudern! Aach wenn sisch de Russ hinnerher hiestellt un erzählt das er noch nie so schläschd gespielt hat nutzt des nix. Warum hat er es net besser gemacht, zumindest in de zwaat Halbzeit? Ausrede gibts fer sowas net. Von ner Freschheit zu redde bei so ner Leistung is unnertribbe bis zum geht net mehr. Des war eifach nur e Beleidischung fer jeden Eintracht Fan.

So, isch komm jetzt widder runner vom Baum…                             Also ma jetzt nüschtern beracht, so gehts ja net weider, also da muß was passieren. Der Hase B schwingt sisch so langsam zum Fehlpasskönisch der Lischa uff. Pause ! De Ozzy läuft net nur de Geschner sondern aach seiner Form hinnerher, Pause ! Jean-Luc? Des war unnerirdisch. Pause! Der bringt anscheind nur was wenn de Sefe neber ihm Spielt.  Un der Herr Russ, de Lautsprescher sollt sisch jetzt aach ma widder uffs Kicke konzentriern. De Carlos traut sisch aach nix mehr seit Augsborsch. Leut isch denk da läft so einisches im Kopp schief bei unserne Kicker. Vielleischd sollte die jetzt in de Länderspielpause eifach ma in e dunkel Eckkneip gehe, sisch die Bern zu kippe und e mal rischdisch uffenanner los gehe. Also sisch die Meinung geische. So e reinischendes Gewitter kann ja manschma Wunner wirke. Könnt ja sei das die Unstimmischkeite die mer im Spiel ganz deutlisch gesehe hat, dann e mal ausgrräumt wern. Es sinn halt Mensche wie du un isch, un kaa Fußballroboter. Ihr wisst ja selbst das es manschma eifach sei muß das mer Dampf ablässt. .

Un trotzdem hat de Bembelzwersch immer noch de Adler in de Brust. So is mer halt, einmal Adler immer Adler, wenns aach manschma ganz schee weh dud. Abber was willste mache? Des müsse die Gene sei! Also genieße mer jetzt die Länderspielpause, un wandern dann widder am Siebzehnte  wie gehabt ins Waldstadion un schreie uns die Lung aussem Hals fer unser Eintracht.

Nix neues, also. Forza SGE

Euern Bembelzwersch

Werbeanzeigen